Najnowsze Wpisy

Hiszpania Komentarze (0)
28. grudnia 2002 16:39:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj bardzo przyjemnie mi się gadało z Beatą. Zresztą.... co ja mówię, mi się zawsze z nią przyjemnie konwersuje. W każdym razie wczoraj wspominałyśmy Hiszpanię. Ach, co to była za wycieczka.... Cudowna. Jest kilka powodów dla których bardzo mi się podobało, a o najważniejszym nie mogę pisać. Ale prawie tak samo zajebiste były nocki spędzane na balkonie, kiedy gapiłyśmy się, gadałyśmy itd. z Willim, Romankiem, Davidkiem i całą resztą. Niezłe były jaja jak się Miss awanturowała, albo jak Romuś mało się nie zwalił z tego balkonu. Hehehehe.... Albo jak nam RedBulka rzucili. Oprócz tych nocnych przygód z nimi były też inne jak np. te nasze zerwanie haka w łazience. I wogóle wszystko było zajebiste i normalnie musimy tam wrócić. Ale nie w przyszłości, nie.... MY MUSIMY COFNĄĆ CZAS, ŻEBY WSZYSTKO BYŁO TAK JAK BYŁO!!!! WSZYSTKO!!!! no i tak dalej.... ach, wspomnienia.... czemu tylko wspomnienia.... WRACAĆ!!!! z Wami wszystkimi co tam byliście z wszystkim!!!!

Hehe.... znów sie rozemocjonowałam czy coś!!!!

 

music_girl : :

blog Komentarze (1)
28. grudnia 2002 15:28:00
linkologia.pl spis.pl

Ciężko.... Mój blog nie działa. Dlaczego? Nie wiem. Mam nadzieję, że to się niedługo zmieni. Nadzieja? No właśnie.... Mam czy nie mam? Nie wiem.... No, w kazdym razie narazie spróbuję popisać tu.... Spróbuję, bo nie wiem czy sie uda. Dziwnie tu. Na tamtym blogu poprostu czułam klimat stworzony przeze mnie jako autorkę i tych co czytali. Heh, a tego bloga nie czuję i chyba nie poczuję. W każdym razie chcę, aby powrócił tamten blog.

music_girl : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

qusia-one | victor | eho | morte | lily-of-the-valley | Mailing